JYSK ja Suomen Suoramainonta (SSM) ovat allekirjoittaneet jakelusopimuksen, joka on voimassa elokuun loppuun 2027.
JYSK on kansainvälinen, tanskalaislähtöinen kodin sisustuksen jälleenmyyntiketju, joka kuuluu perheomisteiseen Lars Larsen Group -konserniin. JYSKillä on yli 3300 myymälää ja verkkokauppoja 48 maassa. Suomessa JYSKillä on 93 myymälää.
Osoitteeton suoramainonta on tärkeä markkinointikanava JYSKille. JYSK ja Suomen Suoramainonta ovat tehneet yhteistyötä jo vuodesta 2001. Pienen tauon jälkeen yhteistyötä jatketaan pitkällä jakelusopimuksella.
JYSKin ja Suomen Suoramainonnan yhteistyössä molemmille tärkeä vastuullisuus otetaan huomioon mm. siten, että SSM kontribuoi suorajakelusta aiheutuvia hiilidioksidipäästöjä vastaavan osuuden hankkimalla ilmastoyksiköitä kotimaisilta kumppaneiltaan. Ilmastoyksiköillä tuetaan uusien hiilinielujen luomista Suomessa. Lisää SSM:n ympäristövastuullisuudesta voit lukea täältä: https://ssm.fi/tietoa-suorasta/vastuullisuus
Suomen Suoramainonta Oy (SSM) on valtakunnallisen osoitteettoman suoramainonnan suurin yksityinen markkinointi- ja jakeluyritys Suomessa. SSM on toiminut jo vuodesta 1987 lähtien ja on nykyään osa mediakonserni Keskisuomalaista.