Skip to main content

ELMA Case Studies

Elma European Letterbox Marketing Association (ELMA) esittelee sivuillaan asiakkaidensa kampanjoita ja tutkimuksia. Katso ja tutustu siihen, miten eurooppalaisyritykset ovat onnistuneet Suoramainonnalla ja saaneet välitöntä hyötyä siitä.

Markkinoinnin myyntivaikutus

Helsingin Yliopiston myynnin johtamisen professori Petri Parvinen on tutkinut eri mainosmedioiden tehokkuutta useiden merkittävien kuluttajatuoteyritysten yhteishankkeissa. Tutkimuksessa tallennettiin markkinointiviestinnän eri kanavien käytön vaikutusta myyntiin.

Tutustu raporttiin linkistä ja aloita oma kehitystyösi jo tänään.

ELMA-analyysi

Tutustu Euroopan osoitteettoman suoramainonnan käytön viisivuotisanalyysiin, joka tehtiin 20 maassa ja 180 miljoonassa kotitaloudessa. Se perustuu ELMA:n tilaamaan Tolunan tekemään tutkimukseen (03/16).

Tutkittua tietoa suoramainonnasta

Tutustu tutkittuun tietoon mm.  suoramainonnan muistamisesta, vaikutuksesta, eri mainoskanavien mieluisuudesta sekä suoramediasta osana monimediakampanjaa.

Yhteystiedot

Tilaa suora tai pyydä tarjous

Suora.net-kampanjasuunnittelutyökalu